ن مشکلی نداشت بچه صحیح سالم ب دنیا آمد 😂و گهواره الان سوال آورد بالا
نمیدونم چرا گیر داده به میوه ها اه از هوس مردم 😐😂
ازگیل چیه اصلا 😂😆
لعنت بهت گهواره😬از صبح آلوچه و توت فرنگی و ازگیل دارم میبینم😫 اشتراکم فردا تمومه دیگه تمدید نمیکنم 🐤
وا خاک بر سر گهوا ره
ازگیل خورد
نورا خانم دنیا اومد
نه مشکلی نداره من ویار داشتم بینهایت خوردم
فکر کنم گهواره با ما پدرکشتگی داره لعنتی من همینطوری همش هوس میوه میکنم بعد تو هعی پیام مال گزاشته ک میوه هست میاری بالا 🫤
ینی چ این گهواره چرا همچین میکنه😑
وای منم اینجوریم
الان ک فصلش نیست
سلام من هفته12هستم این دوسه روزه انگاریچیزی توواژنم میخوادبیوفته کسی تجربه داشته اخه من بارداری اولمه
نه مشکل نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.