۹ پاسخ

من دوروزه کیلو کیلو میخورم تازه ازگیل رسیده اینجا لامصب خیلی خوشمزست نمتونی ازش بگذری تو گوگل جستجو کردم کلی خاصیت و ویتامین داره و نباید خانمهای باردار نباید زیاده رویی کنیم تو خوردنش

دلم خواست🚶‍♀️💔

نه عزیزم بخور من هم رب ازگیل می خورم هم ازگیل تو فریزر داشتم دراوردم خوردم

بخور عالیه طبعش هم خنکه منم امروز فکر کنم نیم کیلو خوردم

نوش جونت

بخور دیگه
میوه ست
ب این خوشمزگی

میوه ای شبیه زردآلو با طعمی ملس مانند

اره خوشمزس

ن بخور نوش جونت من ی مدت ویارم رو رب ازگیل افتاده بود

سوال های مرتبط

مامان شاه پسری💙🥺 مامان شاه پسری💙🥺 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری