خونوما ماکارانی میشه بخورم عیبی نداره

۷ پاسخ

مشکلی نداره فقط باعث یبوست میشه مراقب باش

من از دکتر پرسیدم گفت ماهی یه بار

سلام خوبین خانما گهواره دقیق هفته میزنه

اگر مسئله قندی ندارید یا رژیم قندی

بخورید ولی کم
چون این قبیل مواد خمیری و نشاسته طور هستند کمتر خورده بشه بهتره یا حداقل مخلفات مفیدش از رشته های ماکارونی بیشتر باشه

بخور نوش جونت
فقط تازه بخور . مونده تویخچال نباشه بهتره

بخور عزیزم ایرادی نداره که فقط یکم نفخ میاری

آره فک میکنم فایده داره زیادی ن ها

سوال های مرتبط

الناز الناز قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاه پسری💙🥺 مامان شاه پسری💙🥺 هفته بیست‌ودوم بارداری