بچه‌ها شیره خیلی دلم میخاد عیبی نداره بخورم

۶ پاسخ

شیره نخور عزیزم، دوتا بس بکش 😂😂😂😂

ب حق چیزای ندیده و نشنیده

خیلی خوبه من فشارم افتادنی شربتشو درست میکنم میخورم

من هفته ای یکی دوبار تدی اب میریزم شربتی میخورم.ولی در حداعتدال

شیره چی 😂😐
ازون خوبا یا ازون خوب ترا🤪

کم بخور ولی بعدش هم یچیز سرد بخور یه ماست یا یه شربت عرق که طبع سرد داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
الناز الناز قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی