خانما تو ماه دوم بارداری میشه یکم رب ازگیل خورد؟

۹ پاسخ

ما شمالی هستیم همیشه رب ازگیل میزنیم به ماهی میخوریم از وقتی هم حامله شدم چند بار خوردم

اتفاقا ازگیل خیلی ام خاصیت داره

چقد من منتظر خود ازگیل بودم حالا ربش هم دلم خواست

ازگیل هم رب داره؟

بااینکه نشنیدم ولی دلم خاست 😂🤤

وای رب ازگیل هم رفت تو لیست ویارام

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من ازگیل چند تا دونه خوردم دلم میخواست تو اینترنت هم سرچ کردم چیزی ننوشته بود که بده ی کمش اشکال نداره

رب ازگیل چیه

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و نی نی مامان آیهان و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد