سلام خانما تو سه ماه اول میشه یکم نسکافه خورد؟

۵ پاسخ

عزیزم یه گروه زدیم توی بله برای مامانای باردار تا تجربه هامون رو به اشتراک بزاریم دوست داشتی جوین شو
ble.ir/join/9rBmwxnrzB

اشکالی نداره

من‌از دکترم پرسیدم ایراد نداره در حد روزی یه شات یا کمتر

اگه ۱۰ هفته هستی وارد ۳ ماه دوم شدی و البته ک ربطی ب ماه و هفته نداره در حد یک لیوان ایرادی ندارا در روز

فک کنم نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی