خانما ۳ ماه اول میشه قرص آهن خورد؟

۵ پاسخ

نه نمیشه

من فقط یدوفلیک میخورم

فک کنم اینجور چیزا برای سه ماه دوم هست

ببین دکتر برات چه تایمی تجویز میکنه

اگه كم خوني اره ميشه

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان و آراز 🥰 مامان آیهان و آراز 🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری