خانما ۳ ماه اول تن ماهی میشه خورد؟

۸ پاسخ

کلا بهتره نخوری

تن ماهی و ماهی دریا نباید مصرف شه اخه جیوه داره
حالا خیلیا میگن خیلی کم اشکال نداره
ولی خوب چه ریسکیه اصلا
فقط ماهی قزل و سالمون مجازه

هم اینکه نگهدارنده داره هم جیوه ی بسیار زیاد نخوردنش خیلی بهتراز خوردنشه

نه اصلا

نهههه

نه عزیزم
به خاطر جیوه‌ی موجود توی تن ماهی مصرفش مجاز نیست.
از طرفی خوردن ماهی کلا ضرر داره توی سه ماهه اول، اینکه دیگه کنسروه.

من ک خیلی دوست دارم هفته ای یکبار خوردم

خیرررر

سوال های مرتبط

مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامانی🤱 مامانی🤱 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته سی‌وششم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته سیزدهم بارداری