کلا بهتره نخوری
تن ماهی و ماهی دریا نباید مصرف شه اخه جیوه داره
حالا خیلیا میگن خیلی کم اشکال نداره
ولی خوب چه ریسکیه اصلا
فقط ماهی قزل و سالمون مجازه
هم اینکه نگهدارنده داره هم جیوه ی بسیار زیاد نخوردنش خیلی بهتراز خوردنشه
نه اصلا
نهههه
نه عزیزم
به خاطر جیوهی موجود توی تن ماهی مصرفش مجاز نیست.
از طرفی خوردن ماهی کلا ضرر داره توی سه ماهه اول، اینکه دیگه کنسروه.
من ک خیلی دوست دارم هفته ای یکبار خوردم
خیرررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.