خوردن تن ماهی یکبار در ماه خطرناکه

۶ پاسخ

کلا کنسرو نخور

خیلی ضرر دارع

من خوردم یه بار چیزی نمیشه که

خب وقتی خطر داره نخور
اره جلو شکمت بگیر نخور😂میدونم سخته ولی باید تحمل کنی

اره. میگن کنسرو نخورید. جیوه داره

نخور کنسرو خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری