سلام خوردن تن ماهی ضرر داره؟

۷ پاسخ

بله نباید بخوری

هم به خاطر جیوه و هم به خاطر مواد نگهدارنده

آره عزیزم

سلام، ماهی اگه میخواین بخورین فقط قزل‌الا، چون جیوه کمی داره

بخاطر جیوه ای که داخلشونه ضرر داره،من خودم این یک ماه و نیمه که نخوردم دیگه😁

اره عزیزم نخور

آره تمام کنسروهاازممنوعه هاست

سوال های مرتبط

مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد