سلام خوردن تن ماهی تو هفته من ضرر داره

۸ پاسخ

من اوایل یکبار خوردم و نمی دونستم ضرر داره اما دیگه نمی خورم، کلا کنسرویجات خوب نیستند.

جیوه داره نخوری بهتره می تونی به جای اون ماهی قزل الا بخوری

عزیزم شما سونو قلب رفتین؟؟؟
من فردا میشم ۶ هفته و یک روز
اخرین پریودی شما چ تاریخی بود؟

نخوری خیلی بهتره چون هم جیوه داره هم ماده نگه دارنده ، ماهی شمال بخور ، قزل‌آلا یا سالمون

سلام عزیزم گروه زدم تو روبیکا برای اقدامی ها و اونایی که بچه دارن یا بارداری
اینم آیدی من Mohii822

آره نخور

بهتره نخورین

من ک خوردم دکتر گف خوب بجوشون

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهور خانوم مامان ماهور خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری