خود ماهی بخور
تن ماهی احتمال جیوه اش بیشتره
بخاطر جیوه ای ک داره نباید بخوری کلا غذاهای کنسروی تو بارداری خوب نیست ماهی تازه ام یا سالمون یا قزل الا مجازه چون جیوه ی خیلی کمی دارن
قطعا.
کلا میگن ضرر داره ماهی تن بخر تو خونه درست کن مو نمیزنه با تن ماهی حاضری
بهتره تا ۳ ماه نه تن ماهی نه جیگر نه آب هویج مصرف نکنی
یا خدا یکی دولقمه خوردم 🥲🥲🥲💔💔
اره ضرر داره
نخور
من کلا از تن ماهی بدم میاد🤦🏻♀️😅
اره نخور
من نمی دونم ولی حتما بجوشون اگه خواستی بخوری 10 دقیقه تو دمای جوش باید بجوشونی
نخوری چندماه اول بهتره
ماهی سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.