دخترا تو هفته من تن ماهی ضرر داره

۱۰ پاسخ

خود ماهی بخور
تن ماهی احتمال جیوه اش بیشتره

بخاطر جیوه ای ک داره نباید بخوری کلا غذاهای کنسروی تو بارداری خوب نیست ماهی تازه ام یا سالمون یا قزل الا مجازه چون جیوه ی خیلی کمی دارن

قطعا.

کلا میگن ضرر داره ماهی تن بخر تو خونه درست کن مو نمیزنه با تن ماهی حاضری

بهتره تا ۳ ماه نه تن ماهی نه جیگر نه آب هویج مصرف نکنی

یا خدا یکی دولقمه خوردم 🥲🥲🥲💔💔

اره ضرر داره
نخور
من کلا از تن ماهی بدم میاد🤦🏻‍♀️😅

اره نخور

من نمی دونم ولی حتما بجوشون اگه خواستی بخوری 10 دقیقه تو دمای جوش باید بجوشونی

نخوری چندماه اول بهتره
ماهی سرده

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری