اگه خیلی هوس کردی یه کوچولو بخوری اشکالی نداره اما کلا ضرر داره
بله بخاطر جیوه ای که داره
فقط ماهی اونم قزل الا و سالمون مجازه
ارههههه
من این چار ماه دو بار در حد چند تیکه خوردم
بله کنسرو که کلا ممنوعه و تن ماهی هم جیوه داره
در حد ویار اونم قبلش بجوشونی تو اب
کنسروی ممنوعه نهایت خیلی کم ک ویارت رفع بشه
بله عزیزم نباید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.