خانوما تن ماهی ضرر داره

۸ پاسخ

اگه خیلی هوس کردی یه کوچولو بخوری اشکالی نداره اما کلا ضرر داره

بله بخاطر جیوه ای که داره
فقط ماهی اونم قزل الا و سالمون مجازه

ارههههه

من این چار ماه دو بار در حد چند تیکه خوردم

بله کنسرو که کلا ممنوعه و تن ماهی هم جیوه داره

در حد ویار اونم قبلش بجوشونی تو اب

کنسروی ممنوعه نهایت خیلی کم ک ویارت رفع بشه

بله عزیزم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته هشتم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری