دخترا یه سوال . تن ماهی ضرر داره برا نینی ؟

۹ پاسخ

بله اصلا نخور

اره گلم کلا کنسروجات میگن خوب نیس

اصلا نخور

من دو بار خوردم بعد دیدم همه میگن جیوه داره و خطرناکه دیگه نخوردم،🥲

اره اصلا نخور

اره گلم جیوه داره خیلی ضرر داره

من فکر می کردم ضرر نداره اما جديدا متوجه شدم خیلی ضرر داره چون مقدار زیادی جیوه داره. بهترین نوع ماهی ماهی هست که پرورشی باشه و صید دریا نباشه. بازم اگه خواستید محض احتیاط از دکتر تون سوال کنید ‌

اره..

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته دوازدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری