تن ماهی ضرر داره یانه

۹ پاسخ

بله جیوه داره و جیوه مضره

من چند باری خوردم چون خیلی هوس کرده بودم

جیوه داره عزیزم نخوری بهتره

آره نخور

اره جیوه بالایی داره خطرناکه سعی کن خیلی کم بخوری

کلا هر چی که نگهدارنده داره میگن نخوری بهتره

منم خیلی هوس کردم اما نمی‌دونم ضرر داره یانه

میگن بهتره نخوری خود ماهی قزل یا سالمون خوبه

ضرر داره
ولی میگن اگر هوس کردی
در حد رفع هوس یه بار کم بخوری ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد