خوردن تن ماهی ضررداره؟

۱۰ پاسخ

اره اصلا نخور
سعی کن کنسرو ها رو زیاد مصرف نکنی

نباید خورد

آره اصلا نخور

من خوردم چیکار کنم؟

کلا خوردن غذاهای کنسروی در بارداری توصیه نمیشه
اگه میخوری ۲۰ دقیقه کاملا تو آب جوش باشه، حالا یه بار هم خوردی دیگه اشکال نداره
حواست باشه واسه دفعات بعدی عزیزم دیگه نخور

بله ممنوعه

بله اصلا نخوری

بله خیلی

دکتر به من گفت اصلا خوب نی

بله جیوه داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری