خوردن تن ماهی بده؟؟؟

۱۲ پاسخ

من توی این سه ماه بک بار خوردم

دکتر من گفت اصلا کنسرو ماهی رو نخورم جیگر و هویج نخورم
من گاهی هویج میخورم در حد کم ولی اون دوتا رو اصلا نخوردم

اره عزیزم

والا من مصرف میکنم ولی کم مثلا 2هفته یه بار چیزی هم نشده خداروشکر

آره خطر داره

من اولای بارداری خیلی خوردم

تو بار داری ادم باید احتیاط کنه

نخور عزیزم

اره جیوه و مواد نگهدارند ی سم خاص مخصوص کنسرو توش هست ک برای جنین مضره

نخوری بهتره. ماهی غزل و سالمون عالیه

بله جیوه داره توصیه نمیشه ضرره

خیلی خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد