کیا توی بارداری تن ماهی خوردن و بچشون سالم بوده

۱۶ پاسخ

درسته گفتن نخورین جیوه داره
ولی اینجورم نیس ک بخوری ینی بچه یجوری میشه
منم خوردم یکی دوبار

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

تن ماهی رو بیخیال از اول دلم انار میخواست

وا مگه تن ماهی سم‌سمه که بخاد بچه چیزیش بشه . من سر بارداری قبلم زیاد خوردم الانم زیاد میخوردم هیچی نمیشه

من😂.

من‌خوردم دو سه بارررری

از دکترت بپرس هرکسی متفاوت

انقد دلم باقالی پلو با تن ماهی میخواد که نگوو فعلاااا سعی کردممم نخورم ولییی یه روز قطعا میخورم😩🤣

والا کامنتا آدمو وسوسه می‌کنن برا خوردن 🤣😂

من چند باری خوردم خداروشکر چیزی نشده

میگن سعی کنید نخورید به خاطر جیوه بالا
منم اصلا نخوردم

یاخداهیچ وقت هیچ ماده ای اون قدر شدید تاثیر نداده برا جنین
تن ماهیم کمش طوری نی

دختر مگه سم‌ه همه چی،میشه خورد زیاده روی اشتباهه فقط

منم خیلی دلم میخواد دیروز تو سوپر مارکت دیدم گفتم کاش میشد با برنج خورد

من خوردم واقعا

من
فقط زیاد نخور
قبلشم قشنگ بجوشونش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری