درد داخل واژن کیا داشتن و بچشون سالم بوده

۳ پاسخ

منم داشتم الان خیلی کمتر شده بچه هم خداروشکر فعلا سالمه

سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11

دردا طبیعیه رحم داره باز میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی