خانما تن ماهی برابارداری ضررداره

۶ پاسخ

ولی خیلی دیر به دیر اشکالی نداره

منم اول بارداری که نمیدونستم باردارم خوردم دو روز پیشم در حد دو سه تا قاشق خوردم
خیلی دوست دارم زیاد بخورم ولی میگن ضرر داره

ارع کلا کنسروی جان چون مواد نگه دارنده دارن خوب نیس

اره ضرر داره نخور عزیزم

اره میگن جیوه داره ولی یکبار در ماه مشکلی نیست فک کنم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی