تو هفته من میشه لته یا نسکافه خورد؟؟

۵ پاسخ

نخور چون این هفته ها مهم و پایینه

عزیزم زیاده روی نکنی ، چرا نشه ؟ بخور حالشو ببر

عزیزم کافئین در روز ۲۰۰ واحد مجازه یعنی در حد یه شات اسپرسو
ولی توی کافی میکس و کاپوچینو به زحمت ۴۰ تا ۶۰ گرم کافئین باشه
پس کافئین زیادی نداره
تنها خطرش قند بالاشه
ک اگه قند نداری مشکلی هم نداره

دکترم گف بخور

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان و آراز 🥰 مامان آیهان و آراز 🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری