سلام دوستان.ماه دوم بارداری میشه نسکافه خورد؟؟؟؟

۲ پاسخ

بهتره کلا تو بارداری نخوری

در حد یه فنجون آره

سوال های مرتبط

مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری