دوستان نسکافه میشه خورد

۴ پاسخ

نخورید خیلی خوبه

کافئین خوب نیس

دکتر گفت نسکافه قهوه و چای فقط روزی یک فنجان
ولی نخوری خیلی بهتر هست بذار سن بارداریت بره بالاتر بعد بخور

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان و آراز 🥰 مامان آیهان و آراز 🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری