دوستان کاپوچینو و نسکافه خوبه بخوری

۹ پاسخ

خوب ک نیس ولی برای رفع هوس گاهی موردی نداره

من هرازگاهی یه فنجون کاپوچینو میخورم اونم مثلا هفته ای یکی اونم خداروشکر تموم کردیم گفتم نمیخرم دیگه تا وسوسه نشم بخورم

عزیزم هر چیزیو که به اندازه بخوری هیچ آسیبی بهت نمیزنه پس نیاز نیست استرس داشته باشی واسه خوراکیا ، شرایط من خوبه دکترم از چیزی منعم نکرده همه چی میخورم اما به اندازه و حساب شده حتی آب هویج و جیگر و کاچی که مامانای گهواره تاکید دارن نباید خورد من میخورم اما کم

نباید خورد

خوووب که نیست ولی اینجوریم نیست که اصلا نخوری گاهی یکی اشکالی نداره

نه ضرر داره

تو چرا امروز همش چیزا مضر میخوای بخوری 😂

نه کافئن داره مضره

میتونی بخوری ولی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری