دوستان نسکافه یا کاپوچینو بده هفته ای یبار؟

۸ پاسخ

اره عزیزم نخوری بهتره کافئین خوب نیست

آره نخوری بهتره حالا یکم موقعی هوس کردی خیلی اشکال ندارد ولی هفته ای زیاده

نه هفته ای یک بار مشکلی نداره

روزی تا دو شات قهوه مجازه عزیزم

بله. نخور

نه بابا من هرروز میخوردم

هفته ای یبار حالا عب نداره

من که بیشتر میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه هفته سی‌وششم بارداری