بچه میشه نسکافه خورد؟؟؟

۸ پاسخ

نخور ضرر داره نوشیدنی های فوری رو دورسو خط بکش تو بارداری

کافئین تو سه ماه اول خوب نیس

نه عزیزم ممنوعه

نخوری بهتره

تا روزی 200 گرم بیشتر کافئین اشکال نداره

یدونه لیوان مشکلی نداره در حدی هوست بریزه ولی کم بریز نسکافه

بله مشکلی نداره فقط دائم مصرف نشه بهتره

منم هوس کردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان و آراز 🥰 مامان آیهان و آراز 🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری