بچه ها توت فرنگی زیادیش بده؟

۸ پاسخ

میوه‌ جات سبزیجات مغزی جات غذاهای مقوی لبنیات مثل شیر.ماست.دوغ.کره.پنیر.غروت.کشک.بلغورشیر.غیرررر.......... باخیال راحت هرچقدر جا داری بخور چون خودم تاجایی و جاداشته باشم میخورم چی هفته های پایین ک بودم چی الان ک دارم ب هفته های بلاترمیرم❤️🥰😘نوش جونت

چون مستقیم سم به خود میوه زده میشه و اصطلاحا پوست نداره یکم مراعات کنید

توت فرنگی رو حتتتتتما با نمک خیس کن نیم ساعت یک ساعت
بعدم روزی دو سه تا بخور بیشتر نه
چون جدیدا به توت فرنگی‌ها خیلی سم میزنن
شستن معمولی فایده نداره

نمیدونم ولی میخوردم کمو بیش چون گرونه نشد زیاد بخورم وگرنه تو اینم افراط میکردم

من خیلی خوردم از اول بارداریم تاحالا، فک کنم ی مقدار نفاخه

الان چون بیشتر سم زده هست هرچی کمتر مصرف بشه بهتره

منم خیلی میخورم

هرچیزی زیادیش بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته🧸 مامان دوتا فرشته🧸 ۶ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری