توت خشک خوردنش خطری نداره دوستان؟؟؟؟

۴ پاسخ

بخور هر چیزی کم بخوری خوبه

خوردن هیچ چیزی توی بارداری خطرناک نیس
فقط ب اندازه

نخور

اخه چه ضرری☹️

سوال های مرتبط

🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لپ لپی مامان لپ لپی هفته بیستم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد