نون سنگک کنجد ی.عیب نداره خوردنش دوستان ؟؟

۵ پاسخ

😐جدی میگی؟

نه بابا 😐

عالیه که😐

وااا چ عیبی اخه گلم بخپر لذت ببر حتی چند تا دونه سیاهدونه هم گاها دارن اشکالی نداره مصرف بی رویه گرمیجات بده

ن چ عیبی داره

سوال های مرتبط

🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری