پنتاپرازول بخور ...اونو میگن هیچ. مشکلی نداره تو بارداری
من دکتر هفته ۹ بودم بهم ۴۰ داد فک نکنم مشکلی داشته باشه
صبحا ناشتا ، پنتوپرازول یا لنسوپرازول بخور.
معمولا درمان میکنه مشکل اسید رو .
در کنارش برا رفلاکس اسید یا درد شربت معدا بارداری هم میشه خورد.
من اوضاع معده م خراب بود ، پزشکم گفت فاموتیدین ۴۰ هم بخورم شبی یدونه .
من ۳ماهم رد شده واسه فاموتیدین .
شما با پنتو یا لنسو شروع کن.
دکتر ظهیری بهم لنسوپرازول داد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.