۳ پاسخ

پنتاپرازول بخور ...اونو میگن هیچ. مشکلی نداره تو بارداری

من دکتر هفته ۹ بودم بهم ۴۰ داد فک نکنم مشکلی داشته باشه

صبحا ناشتا ، پنتوپرازول یا لنسوپرازول بخور.

معمولا درمان میکنه مشکل اسید رو .

در کنارش برا رفلاکس اسید یا درد شربت معدا بارداری هم میشه خورد.

من اوضاع معده م خراب بود ، پزشکم گفت فاموتیدین ۴۰ هم بخورم شبی یدونه .
من ۳ماهم رد شده واسه فاموتیدین .

شما با پنتو یا لنسو شروع کن.
دکتر ظهیری بهم لنسوپرازول داد.

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان هفته چهلم بارداری