خانما آمدم جیکرکی اشکال نداره بخورم

۱۸ پاسخ

تو بارداری کلا ممنوعه نه فقط هفته خاصی

ممنوعه عزیزم نباید بخوری

نههههههههه نخووور

اصلا دل و جیگر و قلوه اونم تو ۳ ماه اول

نههه نباید بخوری ب خاطر ویتامین آ بالایی ک داره خطر سقط داره

اصلا خوب نیس سقط اوره

نخور عزیزم

جیگر که ممنوعه مخصوصا تو هفته های شما نخور عزیزم دکترت بهت نگفته

نه اصلا خوب نیست..و بچت قثیر القلب میشه

خوب نیست عزیزم

جگر جیوه داره باعث سقط میشه بهتره نخوری

جیگر بده و نباید بخوری

عزیزم به خاطر داشتن ویتامین آ زیادی که داره خوب نیست در حد یکی دولقمه بخور ولی بیشتر نه چون به لوله های عصبی جنین آسیب میزنه

قلوه چی

دمه چی

اصلا نخور

نه اصلا نخور

نه عزیزم نخور خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری