خانما خرما گردو اشکال نداره بخورم گرم نیست؟

۶ پاسخ

نه خیلی هم خوبه اماروزی سه تادونه خرنایاچهارتابیشترنخور

خب گرم‌باشه کدوم مقاله علمی گفته مادر نباید چیزای گرم‌بخوره اون زعفرون و دعرچین ک شنیدی بخاطر گرمیشون سقط اور نیست خاصیت انقباضی دارن

من شنیدم خرما بچرو اروم میکنه.ولی روزی ۳ تا بیشتر نخوری اعتدال رعایت شه.اگه با شیر بخوری کلیسم روزانتم تامین بشه خوبه

بله گرمه
بخور ولی زیاده روی نکنی

نه عزیزم اشکال نداره

ن عزیزم تو این دوران خوردن هرچی در حد اعتدال خوبه ن کم ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری