خانما میگم خرما گرمه...مشکلی نیست بخورم؟شما خرما میخورید؟

۱۰ پاسخ

روزي ٢ تا دونه اكيه بخوري بيشتر نخور

خیلی هم خون سازه ولی زیاد نخور در حد یکی یدوتا عالیه

من روزی ۲تا خرما و چندتا عناب میخورم،شنیدم ماه اول و دوم خوبع

اره خوبه من یا چای خرما میخورم یا همینجوری میگن ماه های اول برای قلب بچه خوبه

یکی دوتا حواست باشه قندت نره بالا

من روزی ۱۰ تا میشه میخورم آخه میگن برا تشکیل قلب خوبع چیزی نگفتن برا ضررش

من میخورم الان ۳تا خوردم

روزی دو تا بخور حتمااااا

روزی ۳ تا دوتا بیشتر نمیخورم

من روزی 1دونه میخورم،اما امروز صبحونه فرنی درست کردم دوتا انداختم تو فرنی

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری