۷ پاسخ

خرما قندش زیاده روزی دوسه تا مشکلی پیش نمیاره به شرطی که کیک وبسکویت شکلات وقند وبستنی وابمیوه رو نخوری باهاش

توت خشک بخور

گلم کم بخور در حد دو یا سه تا
زیاد روی نکن چون خیلی خرما شرینه

نه نخور قند طبیعی مصنوعی نداره باید نخوری اگه دیابت داری

دو تا بخور اگه میخوای زایمان راحت داشته باشی

اونایی قند دارن معمولا دکتر میگه مصر قند مصنوعیشونو کم کنن خرما اره قندش طبیعیه ولی چون بارداری ریسک نکن زیاد کم بخور

فک کنم خرما شیرین باشه قند میاره گلم

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان آوا  ❤️ مامان آوا ❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری