بچها میگم خرما ارده بخورم اشکال نداره؟

۸ پاسخ

وای منم دلم میخاد دارم برم بخورم 🤩

یکی دوتا بخور گرمیجاته زیاد خوب نیست

ارده کنحده میگن ضررتا سه ماه

خیلی گرمی هست

نخور گرممممه

اگه سابقه سقط داری نخور.اکرم نداری کم بخور

بخور عزیزم چ اشکالی داره

من دیروز خوردم. اندازه ده تا خرما. زندم هنوز😂
فک کنم دیر به دیر یا کم مشکلی نداشته باشه... ولی چون گرمه طبعش باید کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان نیل کوچولو مامان نیل کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد