مامانا ارده مشکلی نداره بخورم

۵ پاسخ

ارده اشکال داره.... ولی شیره نه

کلا تعادل رو باید رعایت کنی.
جیگر،الکل،تن ماهی،کوسه ماهی،اره ماهی مطلقا ممنوع هست.
ماهی هم دکتر گفت اگر قزل آلا کوچیک پیدا کنی بهتره .کلا خیلی توصیه نمیشه ماهی.هفته ای ۱ بار به مقدار کم اوکیه

هیچ چیزی کمش بد نیست

مقوی ولی مراعات کن تو خوردنش

من چند باری خوردم با شیره نمیدونم اما خیلی مقوی و خوبه

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🩷🐣 مامان جوجه🩷🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان خواست خدا مامان خواست خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری