خانما خرما بد نیس بخورم؟

۱۰ پاسخ

😐😐😐😐

عالیه
اگه قند نداری بخور با گردو

ن گلم روزی سه تابخور اتفاقا خ خوبه ولی زیادش ن

من هرروزصبح ناشتادوتامیخوره روزیبایی جنین خیلی تاثیرداره

نه خیلیم خوبه خرما وانار واسه قلب جنین

میگن برا تشکیل قلب خوبه

نه خوبه فقط زیادیش باعث میشه قند بارداری داشته باشی

چرا بد باشه خیلیم خوبه باعث زایمان راحت تشکیل قلب میشه❤️

بخور چرا بد باشه ولی زیاده روی نکن بخاطر قندت

نه چرا باید بعد باش باید روزی حداکثر ۳تا بخوری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته دهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری