یعنی یه سوالایی میبینماااا😂😂
خرما چرا باید بد باشه اخههههه؟
یکی از بهترین مواد غذاییه برای تشکیل قلب، رشد و هوش جنین!!
خرماگرمه من سربچه اولم خوردم باارده سقط شد
ولی بهم گفته خرماوگرمی نبایدبخورم
من ک از اولی فهمیدم باردارم دارم روزی دوتا میخورم با شیر
نه خوبم هیت
منم نمیدونم میگن یکم گرمه زیاد نخردی بهتره
ن اتفاقا برا تشکیل قلبش خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.