۶ پاسخ

تبریک میگم تو دوران بارداری رو طی میکنی

الان که میوه های ملین زیادن
خب بخور
قیصی
آلو و آلوچه
هلو و شلیل
لواشک

انجیر و زرد آلو بخور

شربت لاکسی ژل بخور
زورنزن خوب نیس

اگه میتونی یکی دوتا انجیر خیسونده شده از شب تا صبح تو گلاب بخور خیلی خوبه

نه ولی خودت داغون میشی

سوال های مرتبط

مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته یازدهم بارداری