سلام دوستان چند روز علایم ندارم عادیه

۴ پاسخ

انشالله که نینی سالمه ولی برای اینکه استرست کم بشه برو یه سر دکتر

به دکترت بگو عزیزم
من سری پیش نگفتم یهو علائمم قط شد یه ماه همینطور بودم بچم قلبش نمیزد دیگه برای سونو ان تی رفتم دنیا رو سرم خراب شد
هروقت نگرانی برو یه جا که بتونه کمکت کنه خیال خودتو راحت کن

منم همین طوریم نگرانم نمیدونم عادیه یا نه ولی خب لکه بینی هم ندارم میگم اگه چیزی بود احتمالا لکه بینی داشتم

اره نگران نباش طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته بیست‌وپنجم بارداری