ببخشید هی سوال میکنم میتونم آناناس بخورم بد نیس برا جنین

۱۷ پاسخ

من خیلی چیزا که خونده بودم مخصوصا اینجا میگفنن خطرناکه و باعث سقط میشه از دکترم پرسیدم گفت ن مشکلی نیست کلا هرچیزی ب اندازه و زیاده روی نباشه مشکلی نداره مگر اینکه خودتون حساسیت داشته باشید یا مشکل خاصی باشه

نه اصلا نخور در حد دو تا حبه قند مشکلی نیس ولی یه لیوان خورد شده ممنوع

سلام اصلاخوب نیست

اصلن خوب نیس دهانه رحم و نرم می‌کنه
میگن موقع زایمان بخورید که راحت زایمان کنید

نه خوب نیست دهانه‌ی رحم رو نرم میکنه

آناناس خطرناکه تا سه ماه نخور

نه خوب نیست نخور

گرمیه نخور

اناناس خوب نیس نخور

باش عزیزم نمیخورم

سلام عزیزم نخور شنیدم میگن بده تو این هفته ها

مرسی آبجیا

من شنیدم خوب نیست

خطرناکه مگر اینکه خیلی حوس کردی یکم اندازه یه حبه قند

باش مرسی

نه خوب نیس

سلام به نظرم نخور چون هفته ت هم پایینه میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری