خانما چیپس بخورم؟ بد نیس یکم بخورم

۱۴ پاسخ

اینایی ک میگن ما کارتن کارتن چیپس میخوریم و هیچی نشده رو وووولکن
درسته الان چیزی نمیشه ولی
این بچه های ضعیف و‌لاغر و نرم. باعثشون همین مواد غذاییه بچه هایی ک دس میزنی مریض میشن همه برمیگرده ب مواد غذایی ک مادر خورده
سالم بخوری بچه قوی میشه

بخوووووور سخت نگیر

کلا محصولات سوپرمارکت که نگهدارنده داره نخوری بهتره

ن،من اوایل هفته ای دوبار میخوردم با موسیر

میخوای ما بگیم بخور وجدانت راحت شه😂

واو همه میگن خوب نیس
من تا الان کلی چیپس خوردم🫤🙂😂
ان شاءالله ک چیزی نشده

چیپس پفک خوراکمه به زور خودمو نگه میدارم شوره دوست دارم ولی اصلن خوب نیست فشارو میبره بالا

من همه چی میخورم 😁🤣دکترمم گفتم گفت بخور ولی زیاده روی نکن

یعنی چی بد نیست تنقلات ممنون مخصوصا هرچی نگه دارنده داره خوب نیست و چیپسم سرکه ای بخورین هم دو سه عدد

من را که کلا خیلی چیزا را واسم ممنوع کرده شما بخور نوش جونت اما کم بخور

عزیزم فلافل سقط اوره ؟

نوش جان خودت

منم الان میخوام چیپس سرکه ای بخورم.

ن بخور کم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان mahtab مامان mahtab ۵ ماهگی