چیپس بخورم اشکال داره؟

۴ پاسخ

کم بخور بانو

من که تا الا خوردم 🙇🏻‍♀️
مثلا دو هفته ی بار یا بعضی وقتا که دلم میخواد میخورم و از اونجایی که نمیتونم جلو خودمو بگیرم کامل خوردم 😂

ولی زیاد روی میکنم حالمو بد می‌کنه 😵‍💫

کلا مصرف چیپس جه باردار چه غیرباردار خوب نیست .کم باید مصرف بشه

در حد رفع هوس خیر

سوال های مرتبط

مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان فندوقکم مامان فندوقکم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری