ن نخوری آناناس خیلی خطرناکه
منم هوس کردم هفته پیش از دکترم پرسیدم گفت زیادش بده انقباض میاره ولی یکم در حد رفع هوس اشکال نداره میتونی بخوری
من هفتم کم بود آناناس خوردم هیچیم نشد
وای من کمپوت اناناس خوردم امروز خطر ناکه ؟
اناناس خوب نیست. دهانه رحم رو نرم میکنه
وااا نخور من هیچ چیز طبیعی روم تاثیر نداره حتی زعفرون کلی تو بارداری خوردم
هفته ۳۶ یهو هوس اناناس کردم همجا و همه گفتن نخور انقباض میاره
خوردم فرداش از درد رفتم بیمارستان سزارین شدم بچه هم مدفوع کرده بود
اناناس خودش توصیه نمیشه کمپوتش هم پراز قند
برای بعد زایمان با خودت ببر بیمارستان عالیه
آناناس سقط اوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.