کامپوت اناناس گرم نیست ضرر نداره بخورم؟

۸ پاسخ

ن نخوری آناناس خیلی خطرناکه

منم هوس کردم هفته پیش از دکترم پرسیدم گفت زیادش بده انقباض میاره ولی یکم در حد رفع هوس اشکال نداره میتونی بخوری

من هفتم کم بود آناناس خوردم هیچیم نشد

وای من کمپوت اناناس خوردم امروز خطر ناکه ؟

اناناس خوب نیست. دهانه رحم رو نرم میکنه

وااا نخور من هیچ چیز طبیعی روم تاثیر نداره حتی زعفرون کلی تو بارداری خوردم
هفته ۳۶ یهو هوس اناناس کردم همجا و همه گفتن نخور انقباض میاره
خوردم فرداش از درد رفتم بیمارستان سزارین شدم بچه هم مدفوع کرده بود

اناناس خودش توصیه‌ نمیشه کمپوتش هم پر‌از قند
برای بعد زایمان با خودت ببر بیمارستان عالیه

آناناس سقط اوره

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سیزدهم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری