۵ پاسخ

من بارداری بچه اولم خیلی گردو تر میخوردم خیلی خوشم می اومد اما چندماه بعد زایمانم خوردم حساسیت دادم شدییید

خیلی خوبه حتما بخور روزی دوتا

زیادیش هم ضرر داره
چربه

مگه گردوها رسیدن😍

نه خیلی هم خوبه 👍

سوال های مرتبط