من یه سقطم از اویشن بود خوردم هواست باشه نخوری
وای اصلا
ن گرمیه نباید بخوری
رفیقم پرستاره اینجا بود پرسیدم میگه الکالوئیدها داره برا جنین ضررداره
وای نخوریا...دختر دردت میگیره بعدشم آویشن گرمی
هیچ دمنوش خوب نیست تو زمان بارداری مصرف بشه خطرناکه
اره هیچ دمنوشی تا زایمان کنی نخور عزیزم
اره نباید بخوری
اره اصلا هیچ دمنوشی مجاز نیس توبارداری فک کنم
بله نخور
دمنوش اصن بارداری خوب نیس بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.