۱۰ پاسخ

خطر داره

نهههه. نخوریا

آویشن نخور ، میگن بچرو نابینا میکنه

یا خدا. اویش میخوردم ک توی پریودی شکمم گرم بشه خون رقیق بشه. تو بارداری خطرناکه

نهههههههههههههههها😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

خیلی بده اصلا این کار رو نکن فشار رو هم بالا میبره

اویشن واسه چی میخوای بخوری؟ خوب نیست واست

واای اویشن بده نخوری

اویشن سقط اوره😐

آویشن کلا تو بارداری ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی