۴ پاسخ

برو دکتر یا بهت اموکسی سیلین میده یا شدید باشی آزیترومایسین، ی ورق تموم نشده خوب میشی

اگه چرک کرده حتما برو دکتر

چتی کوهی رو اطلاع ندارم اما اویشن خوب نیس . به نظرم بری دکتر بهتره

نه اویشن خوب نی

سوال های مرتبط

مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی