خانما خوردن بادمجون در بارداری ضرر داره؟

۱۳ پاسخ

عزیزم اگه تو خوردنش زیاده روی نکنی اشکالی نداره
زیاد خوردنش باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

ن اصلا مگر اینکه خودت حساسیت نشون بدی . من حتی الان زعفران هم ب مقدار کم استفاده میکنم

والا من مث گاو میخورم حداقل هفته ای دو وعده غذا

عفونت بارداری داشتم خوب شدم

تکرر ادرار دارم تو ماه ششمم شما ها اینجور بودین

من زیاد خوردم

ممنون از جواباتون ❤️

ضرر نداره ولی نفخ و انقباض میده

نه ولی هفته های بالاتر سعی کن نخوری که نفخش اذیتت نکنه چون نینی بزرگتر میشه اگرم کلا با نفخو اینا مشکل نداری بخور من براساس تجربه خودم گفتم❤️

ن ولی من مدتیه میخورم باد میکنم و دلدرد میگیرم 🥴

خدا رو شکر خیالم راحت شد

ن خواهر

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی