خوردن نودل تو بارداری مگه ضرر داره ؟

۹ پاسخ

نودل کلا خاصیت نداره.چ باردار باشی چ نباشی.الان دیگ باید چیزای مقوی خورد ک بچم جون بگیره.ولی اگ هوس کردی یکم عیب ندارع درکل

دير هضمه

سدیمش بالاست درحد رفع هوس بخور منم دوبار خوردم

من خوردم
ولی کم

نه بخور

ضرر نداره ولی فایده هم نداره

بخور به اندازه ،منم دوبارخوردم فقط

وای من هر شببببببب بده بدددد

نودل کلا میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان علیرضا و تودلی مامان علیرضا و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی وایلیا💙 مامان علی وایلیا💙 ۷ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری