نودل کلا خاصیت نداره.چ باردار باشی چ نباشی.الان دیگ باید چیزای مقوی خورد ک بچم جون بگیره.ولی اگ هوس کردی یکم عیب ندارع درکل
دير هضمه
سدیمش بالاست درحد رفع هوس بخور منم دوبار خوردم
من خوردم
ولی کم
نه بخور
ضرر نداره ولی فایده هم نداره
بخور به اندازه ،منم دوبارخوردم فقط
وای من هر شببببببب بده بدددد
نودل کلا میگن خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.